ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

چرا هفته جهانی ناشنوایان مهم است؟

WFD

هفته جهانی ناشنوایان چیست؟

هفته بین المللی ناشنوایان ابتکاری  از فدراسیون جهانی ناشنوایان WFD است و اولین بار در سال 1958 در رم، ایتالیا برگزار شد.

این جشن سالانه توسط جامعه جهانی ناشنوایان در آخرین هفته سپتامبر هر سال به یادبود اولین کنگره جهانی WFD برگزار می شود. هفته بین المللی ناشنوایان از طریق فعالیت های مختلف توسط جوامع مربوطه ناشنوایان در سراسر جهان جشن گرفته می شود.

این فعالیت ها مستلزم مشارکت ناشنوایان و مشارکت ذینفعان مختلف از جمله خانواده ها، فعالین اجتماعی، ارگان های دولتی، مترجمان حرفه ای زبان اشاره و سازمان های مردم نهاد ناشنوایان انجام می گیرد.

چرا هفته جهانی ناشنوایان مهم است؟

  • هفته بین المللی ناشنوایان تنها هفته ای در سال است که شاهد حمایت جهانی بسیار هماهنگ برای افزایش آگاهی در مورد جامعه ناشنوایان در سطوح مختلف هستیم. این در مورد دور هم جمع شدن، متحد شدن و نشان دادن این وحدت به دیگر جهانیان است.
  • هفته بین المللی ناشنوایان تلاش می کند تا حقوق بشر ناشنوایان را ارتقا دهد و موضوعاتی را که شایسته توجه است برجسته کند.
  • هفته بین المللی ناشنوایان با هدف دعوت به اتحاد از سراسر جهان از طریق همبستگی مداوم، هماهنگ و گسترده برای رسیدن به اهداف کمپین های ناشنوایان از طریق پوشش رسانه ای است.

    منبع: سایت فدراسیون جهانی ناشنوایان

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید