ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

پیام رئیس شبکه ملی ناشنوایان ایران به مناسبت فرارسیدن روز جهانی تشکل های مردم نهاد

محمد رمضانی رئیس شبکه ملی سازمان های مردم نهاد ناشنوایان ایران همزمان با 28 فوریه روز جهانی سازمان های مردم نهاد (World NGO Days) ، ضمن تبریک این روز به مدیران سازمان های مردم نهاد معلولین سراسر کشور بویژه سمن های با گروه هدف ناشنوایان ، از تلاش های بی وقفه این عزیزان در راستای افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان دارای معلولیت و با  تقویت رویکردها و نگرش‌های جدید، در مواجهه با مشکلات اجتماعی، با ساختاریافته‌ترین شکل، به عنوان ” پیشرانان توسعه جامعه معلولین در کشور ” عمل نموده و به تقویت انسجام ملی و ارتقای سرمایه اجتماعی کمک و یاری می رسانند، قدردانی کرد.
متن پیام رئیس شبکه ملی سازمان های مردم نهاد ناشنوایان کشور به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

پیوستگی مسائل و مشکلات معلولین و فرا سازمانی بودن آن‌ها موجب شده تا سازمان بهزیستی نتواند به تنهایی آنها را حل نماید ، عواملی چون مشکلات اقتصادی، معیشتی ، توانبخشی ، فرهنگی و اثرات آن‌ها بر زندگی معلولین بیانگر اين واقعيت است که برای دستیابی به رفاه اجتماعی شهروندان دارای معلولیت، سازمان های دولتی نیازمند مشارکت مردم به‌ خصوص دغدغه مندان اجتماعی است. تشکل‌های مردم‌نهاد (سمن‌ها) به‌عنوان نهادهای خود‌جوش و برخاسته از افراد دغدغه‌مند و دلسوز ، با نگاهی تخصصی، آگاه و پشتيبان قانون و عدالت در جامعه، با تکیه‌بر ظرفیت عظیم مردم و عمل به مسوولیت اجتماعی، با ایجاد حساسیت و مطالبه گری صحیح فعاليت می‌کنند و با توجه به اهداف سازماني خود، نقش ارتباطي عمیقی بين مردم (ملت) و دولت ايفا نموده و روابط ميان آن‌ها را استحكام مي‌بخشند.

در طول سالیان گذشته سازمان‌هاي غيردولتي حامي معلولین در نقاط مختلف جهان از جمله ايران فعاليت خود را آغاز کرده‌اند و در راستاي اهداف خود، ارتقاي آگاهي‌هاي عمومي، توانمندسازی و سازمان‌دهی برای دستيابي به عدالت اجتماعی را دنبال مي‌کنند.

اینجانب ضمن تبریک “روز جهانی سازمان های مردم نهاد” به مدیران سازمان های مردم نهاد معلولین سراسر کشور بویژه سمن های با گروه هدف ناشنوایان ، از تلاش های بی وقفه این عزیزان در راستای افزایش مشارکت اجتماعی شهروندان دارای معلولیت و با  تقویت رویکردها و نگرش‌های جدید، در مواجهه با مشکلات اجتماعی، با ساختاریافته‌ترین شکل، به عنوان ” پیشرانان توسعه جامعه معلولین در کشور ” عمل نموده و به تقویت بنیان های فرهنگی و ارتقای سرمایه اجتماعی کمک و یاری می رسانند، قدردانی کرد.
امید است با استعانت از الطاف الهی شاهد تقویت بیش از پیش روحیه مشارکتی و توسعه کمی و کیفی سازمان های مردم نهاد با ایجاد بسترهای مناسب برای رشد و تعالی جوامع معلولین در سراسر کشور باشیم.

محمد رمضانی

رئیس هیات مدیره شبکه ملی سازمان های مردم نهاد ناشنوایان ایران

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید