ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

پوستر جشنواره انتخاب سمن‌های برتر تبریز، رونمایی شد

جشنواره سمن های برتر

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات کانون ناشنوایان، با حضور نمايندگان تشکل های غیردولتی و سازمان های مردم نهاد، دست‌اندرکاران و فعالان حوزه تشکلها و با میزانی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز، پوستر نخستین جشنواره سمن‌های برتر تبریز همزمان با گرامیداشت روز تشکل‌ها و مشارکتهای اجتماعی رونمایی شد.


محورهای برگزاری این جشنواره شامل: ایده های نو در مدیریت شهری، مدیریت پسماند و محیط زیست، تکدی گری، کودکان کار و خیابانی، زنان، خانواده، حجاب و عفاف و جوانی جمعیت، معلولین، سالمندان و اقشار دارای نیازهای ویژه امور خیریه و گروه های نیازمند حمایت، توسعه فرهنگ شهروندی و آموزش های شهروندی، اعتیاد، سود مصرف مواد مخدر و رفتارهای پرخطر، ورزش، سلامت و بهداشت و درمان، فرهنگ، گردشگری،  آئین های محلی آذربایجان بوده و پذیرای فعالیت‌های گسترده این حوزه ها خواهد بود.

این رویداد سمن هایی را شامل می شود که اعتبار مجوز فعالیت آنها به پایان نرسیده و یا حداقل تا اول سال 1402 داری اعتبار است.


همچنین، سمن هایی می توانند در این جشنواره شرکت کنند که مجوز فعالیت آنها از استانداری، فرمانداری، اداره کل بهزیستی استان و اداره کل ورزش و جوانان صادر شده است.

این رویداد در حالی زمینه حضور سمن ها را فراهم خواهد کرد که مستندات فعالیت های موثر و منجر به نتیجه در محورها و موضوعات مود اشاره که از فرردین 1400 تا تیرماه 1402 اجرا شده اند، ارائه شود.

جشنواره انتخاب سمن های برتر تبریز، از 25 مرداد تا دهم مهرماه پذیرای آثار سمن ها خواهد بود و روز بیستم مهرماه نتایج بازبینی اعلام و 30 ام مهرماه آئین اختتام برگزار خواهد شد.

علاقمندان جهت شرکت در این رویداد می  توانند مستندات خود را به شماه ایتای 09026756077 ارسال نمایند.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید