ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

پایان کار جودوی ایران با کسب 5 مدال (1 طلا ، 1 نقره و3 برنز) و جایگاه سوم تیمی

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران با کسب 5 مدال (1 طلا ، 1 نقره و 3 برنز ) و عنوان سوم تیمی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2023 ناشنوایان در بیشکک قرقیزستان پایان داد.

در دومین و آخرین روز مسابقات جودوی قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه، دو نماینده دیگر ایران مقابل حریفان خود قرار گرفتند و موفق به کسب یک مدال نقره و یک برنز شدند.

برای ایران در روز پایانی، حسین الله‌کریمی در وزن 90- کیلوگرم مدال نقره گرفت و علی دهقان در وزن 81- به مدال برنز رسید. جمع مدال‌های جودوی ایران در این رقابت‌ها به عدد 5 رسید.

بدین ترتیب تیم ملی جودوی ناشنوایان ایران با کسب یک مدال طلا، یک نقره و 3 برنز به کار خود پایان داد و ایران در جدول مدالی پس از قزاقستان و کره جنوبی در رده سوم قرار گرفت.

نتایج کامل مبارزات امروز دو جودوکار ایران به شرح زیر است:

🥉وزن 81- کیلوگرم؛ علی دهقان در نخستین مبارزه خود برابر حریفی از کره جنوبی ایپون شد و بازی را واگذار کرد. دهقان در دور دوم نیز با ضربه ایپون مغلوب نماینده قراقستان شد.

🥈وزن 90- کیلوگرم؛ حسین الله‌کریمی کار خود را با ایپون حریف مغولی آغاز کرد و در ادامه مقابل حریف قزاقستانی با یک مبارزه حساب شده به پیروزی رسید. نماینده ایران در مبارزه سوم خود برابر جودوکار ژاپنی قرار گرفت و با غلبه بر وی مدال نقره خود را قطعی کرد تا در خیز بعدی برای طلا مبارزه کند. الله‌کریمی در آخرین مبارزه خود برابر حریفی از کره جنوبی و رقیب اصلی‌اش برای کسب مدال طلا به میدان مبارزه رفت و در وقت امتیاز طلایی با دریافت کارت قرمز شکست خورد.

با پایان یافتن رقابت‌های رشته جودو، مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه 2023 – بیشکک میزبان رقابت‌های کشتی فرنگی و سپس آزاد خواهد بود.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید