ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

خبر خوش رییس هیات امنای صرفه جویی ارزی برای ناشنوایان نیازمند کاشت حلزون

کاشت حلزون
به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان به نقل از سایت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی ، مهندس سید حسین صفوی، در جلسه بررسی مشکلات مربوط به تامین قطعات یدکی و تعمیر پروتزهای حلزون شنوایی ناشنوایان کاشت حلزون شده، که با حضور دکتر نبی زاده، رییس شورای عالی پزشکی معاونت درمان وزارت بهداشت، مهندس مزینانی، مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی وزارت بهداشت و شرکت ‌های تامین کننده پروتز حلزون شنوایی، برگزار شد، گفت: انتظار ما این بود که صف کاشت برای بیماران نیازمند حتی المقدور کوتاه شود، لذا با توجه به هماهنگی ‌های انجام شده امسال تعداد بیشتری پروتز تامین خواهد شد.
وی اعلام کرد: با توجه به دستور وزیر بهداشت، علاوه بر کاشت حلزون، هزینه هتلینگ بیمارستانی، هزینه حق العمل تیم جراحی و هزینه‌ های جلسات گفتار درمانی نیز از طرف بیمار پرداخت نخواهد شد.
در ادامه این جلسه، مهندس مزینانی، مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی درخصوص نحوه تامین قطعات یدکی پروسسور حلزون شنوایی، گفت: تامین قطعات یدکی با استفاده از تسهیلاتی که اداره کل فراهم می ‌کند، اجرا خواهد شد.
وی بیان کرد: با توجه به مشکلات مطرح شده از سوی شرکت ‌های نمایندگی سازنده پروتز حلزون شنوایی درخصوص نحوه ارسال و بازگشت قطعات تعمیری و تعویضی، جهت تسهیل در امر تامین قطعات تعویضی با مشارکت اداره کل تجهیزات پزشکی، همکاری گمرک جمهوری اسلامی، شرکت های نمایندگی و هیات امنای صرفه‌جویی ارزی راهکارهایی ارائه و مقرر شده ساز و کارهای مربوطه از سوی نهادها و شرکت‌ های ذی ربط مورد پیگیری قرار گیرد.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید