ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

جشنواره سمن های برتر، فرصتی برای تبیین و بهره گیری از ظرفیت ها

جشنواره سمن های برتر

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، رئیس هیات مدیره شبکه ملی سازمانهای مردم نهاد ناشنوایان ایران با اشاره به اهمیت و اثر گذاری NGO ها در مسیر شکوفائی و آینده ی کشور گفت: پس از سالها نگاه توانمند سازی و برگزاری کارگاه های متعدد در حوزه سمن ها اینک زمان ایجاد بستر های ارزیابی و انگیزشی برای سمن ها و تفسیر و تحلیل فعالیت های سازمان های مردم نهاد می باشد.

محمد رمضانی افزود: یقیناً نقش سمن ها در ایجاد پل ارتباطی بین دستگاه های دولتی و مردم نقش پر رنگی است و امیدواریم سمن ها با  اثر گذاری در موضوعات مختلف بتوانند در مسئولیت های اجرایی آینده کشور نقش ایفا کنند.

رمضانی تاکید کرد: جشنواره سمن های برتر تبریز که به همت سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز و با همکاری نهاد های ذیربط برگزار خواهد شد ضمن ایجاد نظام ارزیابی سمن ها ، به مدیران شهر تبریز یک تصویر واضح و گویا ارائه خواهد داد تا آنها بتوانند از ظرفیت های موجود و پتانسیل مختلف سمن ها موثرتر و حساب شده تر استفاده نمایند.

وی با تشکر از دست اندر کاران این جشنواره افزود: در این جشنواره نگاه ویژه ای به حوزه سمن های معلولین و افراد دارای نیازهای خاص شده است که این موضوع قابل ستایش و قدر دانی است و امیدوارم سمن های این حوزه با انگیزه در این جشنواره شرکت نموده و ظرفیت های خود را به منصه ظهور بگذارند.

رمضانی در پایان تاکید نمود: سمن ها آیینه گام دوم انقلاب هستند، چرا که نقش و فعالیت جوانان کشور در قالب سازمان های مردمی و حرکت خود جوش و جهادی در راستای موضوعات متعدد کشور منجر به تربیت نیروی انسانی متخصص و دلسوز برای آینده کشور می باشد.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید