ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

ترویج و توسعه زبان اشاره مهم ترین رکن مشارکت اجتماعی ناشنوایان

محمد رمضانی

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، مدیرعامل کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی در این آئین ضمن خیر مقدم و خوش آمد گویی با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های ناشنوایان عزیز اظهار داشت: ناشنوایان علیرغم مشکلات شنیداری همواره ثابت کرده اند از اراده ای قوی برخوردارند و در تمامی عرصه ها شاهد شکوفایی و درخشش این عزیزان بوده ایم.

محمد رمضانی ادامه داد: تبیین توانمندی ها و ظرفیت های عزیزان ناشنوا مهم ترین رسالت فرهنگی اجتماعی کانون ناشنوایان استان می باشد که امروز شاهد تجلیل از بخشی از افتخار آفرینان استانمان خواهیم بود.

رئیس هیات مدیره شبکه ملی ناشنوایان ایران با اشاره به شعار فدراسیون جهانی ناشنوایان افزود: تاکید فدراسیون جهانی ناشنوایان به استفاده از زبان اشاره حاکی از آن است که مهم ترین رکن مشارکت اجتماعی ناشنوایان ترویج و توسعه زبان اشاره است و ما بایستی در این مسیر گام های اثر گذاری برداریم.

رمضانی در این آئین به لزوم همکاری تمامی دستگاه های دولتی و غیر دولتی در راستای تحقق حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت اشاره کرد و کانون ناشنوایان را بعنوان مرجع تخصصی حوزه ناشنوایان دانست و اذعان داشت هم نشینی بخش غیر دولتی و نهاد های دولتی یقینا در تعالی جایگاه ناشنوایان اثر گذار خواهد بود.

وی در پایان اظهار داشت: کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی پیشرو موسسات ناشنوایان کشور بوده و همواره در خدمت رسانی به گروه هدف و خانواده های آنان را رسالت ذاتی خویش می داند.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید