ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی از مهمترین برنامه های کانون ناشنوایان در سال جدید

کتابخانه ناشنوایان

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، مدیرعامل کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی در دیدار با مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ضمن قدردانی از توجه ویژه نهاد کتابخانه ها به اقشار دارای معلولیت گفت: ناشنوایان به دلیل مشکلات ارتباطی نمی توانند از ظرفیت های کتابخانه های عمومی در سطح کشور بهره ببرند و این موضوع باعث فاصله گرفتن از کتاب و کتابخوانی در افراد ناشنوا شده است.
محمد رمضانی ادامه داد: کتابخوانی می تواند تاثیر بسزایی در ارتقا سطح علمی و فرهنگی جامعه ناشنوایان داشته باشد و به نوعی بخشی از مشکلات ارتباطی ناشنوایان را جبران کند.
وی افزود: ایجاد بستر لازم برای بهره مندی ناشنوایان از مقوله کتاب ، راه اندازی کتابخانه تخصصی ناشنوایان می باشد که این مهم با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان دست یافتنی است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی آذربایجان شرقی نیز در این نشست گفت: استفاده از ظرفیت و تخصص کانون ناشنوایان جهت ایجاد بسترهای لازم برای حضور ناشنوایان در فضاهای کتابخوانی و برگزاری نشست های ادواری معرفی کتاب و… می تواند انگیزه مضاعفی را در ناشنوایان ایجاد نماید.

اسد بابایی در این نشست از عقد تفاهم نامه فی مابین اداره کل کتابخانه های استان و کانون ناشنوایان خبرداد.

در این نشست که با حضور کارشناسان دو مجموعه برگزار شد ابعاد ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی برای اقشار دارای معلولیت شنوائی مورد بررسی قرار گرفت.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید