ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

تجلیل از عضو هیات مدیره کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی در ششمین جشنواره ازدواج زوج های ناشنوای کشور

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، در ششمین دوره جشنواره ازدواج زوج های ناشنوا به میزبانی کانون ناشنوایان اصفهان با اهدای لوح تقدیر به پاس زحمات و تلاش های ارزنده جناب آقای حمید مشفقی تجلیل به عمل آمد.

حمید مشفقی عضو هیات مدیره کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی می باشد که خدمات ارزنده ای را در سالیان متمادی در حوزه ناشنوایان انجام داده است.

روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی نیز  ضمن تبریک، از زحمات بی وقفه آن بزرگوار کمال امتنان را داشته و موفقیت های روزافزون برای ایشان آرزومند است.

متن تقدیر نامه به شرح ذیل است:

بنام خداوند لوح و قلم

عزیز گرانمایه جناب آقای حمید مشفقی

باسلام-عرض ادب و احترام

کهن خاک این مرز و بوم همواره مدیون راد مردان و شیر زنانی است که بی ادعا تمامی عشق و ایمانشان را با اخلاص و تلاش وافری فدای خدمت به ناشنوایان و اعتلای این سرزمین می کنند. فعالیت چشمگیر ، کوشش پیگیر همراه با صداقت و اهتمام جنابعالی و همکاران محترم در برگزاری ششمین جشنواره ازدواج زوج های ناشنوا ، گردهمایی مدیران کانون های ناشنوایان ، اعضای شبکه ملی سازمان های مردم نهاد ناشنوایان ایران و مترجمین ، قابل تحسین و سزاوار قدردانی می باشد. در آستانه ولادت قطب عالم امکان و آخرین منجی عالم بشریت حضرت حجه ابن الحسن المهدی (عج) این لوح پیشکش حضور پر لطفتان می گردد. عزت نفس و سرافرازی شما را از درگاه ایزدمنان آرزومندیم.

حسین روستا/رئیس کانون ناشنوایان استان اصفهان       مهرداد تربیت/مدیرعامل کانون ناشنوایان استان اصفهان          محمد فراهانی/ رئیس موسسه مهرورزان

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید