ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

تبیین توانمندی های ناشنوایان با همکاری اداره کل ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز

دیدار با مدیرکل ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی ، مدیرعامل کانون در دیدار با مدیرکل امورارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز با اشاره به نقش و اهمیت شهرداری در فرهنگ سازی عمومی شهر و نمایاندن توانمندی های افراد دارای معلولیت گفت: شهرداری تبریز مجموعه ای پر قدرت و تاثیر گذار در حوزه های فرهنگی و اجتماعی است که می تواند نقش بسزایی را در مشارکت عمومی شهروندان علی الخصوص شهروندان دارای نیاز های ویژه ایفا نماید.

 

وی ادامه داد: فرهنگ سازی عمومی و نمایاندن توانمندی های ناشنوایان در سطح جامعه جز با همکاری دستگاه های فرهنگی و بویژه مدیریت شهری میسر نیست و در این مسیر نیازمند تعاملات دو جانبه می باشیم.

محمد رمضانی افزود: البته فرهنگ ارج نهادن و قدردانی همواره در جامعه ناشنوایان جزو سنت ها بوده و بنابراین از همکاری های و تعاملات مدیریت های سابق شهری کمال تشکر و قدردانی را داریم.

 

در این دیدار مدیرکل امور ارتباطات و بین الملل شهرداری تبریز نیز تاکید نمود: حرکت در مسیر رشد و توسعه شهزی بدون همکاری و تعامل با سازمان های مردم نهاد امکان پذیر نبوده و یقینا NGO ها بعنوان بازوان توانمند مدیریت شهری بشمار می آیند.

 

وی در ادامه گفت: حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت به معنای ارج نهادن به کرامت انسانی و شان و منزلت خلق الله است و ما بر خود وظیفه می دانیم زیر ساخت های لازم برای مشارکت اجتماعی آن عزیزان را ایجاد کنیم.

 

مهدی حافظ زاده در پایان با اشاره به نقش گسترده اداره کل ارتباطات و بین الملل شهرداری گفت: در دوره جدید مدیریت شهری کلمه ارتباطات به معنای واقعی تحقق یافته و سعی کرده ایم پل ارتباطی بین مدیریت شهری و اقشار مختلف جامعه ایجاد کنیم و یقیناً شهروندان دارای معلولیت و بویژه ناشنوایان نیز از این امر مستثنی نیستند.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید