ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

تاسیس کانون خادمیاران ناشنوا آستان قدس رضوی کلید خورد

آستان قدس رضوی

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی ، مدیرعامل کانون ناشنوایان در دیدار با مسئول نمایندگی آستان قدس رضوی در استان آذربایجان شرقی گفت: ملجا و پناه ملت شریف ایران امام رئوف و مهربانی ها بوده است و عرض ارادت به آستان علی بن موسی الرضا(ع) منشا برکات جامعه ناشنوایان بوده است.

وی ادامه داد: تعامل و همکاری آستان قدس رضوی با کانون ناشنوایان استان در ابعاد فرهنگی، دینی، معنوی و اجتماعی می تواند ثمرات قابل توجهی را در بر داشته و گامی ارزشمند در جهت جوشش و حرکت عمیق دل های ناشنوایان به سوی امام مهربانی ها باشد.

مسئولنمایندگی آستان قدس رضوی در آذربایجان شرقی نیز با تاکید بر توانمندی های ناشنوایان گفت: خدا گر ز حکمت ببندد دری / ز رحمت گشاید در دیگری… یقیناً محدودیت شنوائی منجر به تقویت دیگر حس ها و توانمندی های افراد ناشنوا شده است و ما همگی مسئولیم تا در ابعاد فرهنگی اجتماعی این توانمندی ها را در سطح جامعه ظهور و ربروز دهیم.

یوسف شاکری ادامه داد: بزودی طرح تاسیس کانون خادمیاران ناشنوا برای اولین بار در سطح کشور توسط آستان قدس رضوی استان  و با همکاری کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی عملی می گردد.

در این دیدار حمید مشفقی عضو هیات مدیره کانون ناشنوایان استان نیز حضور داشت.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید