ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

بازدید مدیرعامل و هیات مدیره کانون ناشنوایان از واحد ناشنوایان کتابخانه مرکزی تبریز

نهاد کتابخانه ها

به گزارش روابط عمومی و امور ارتباطات کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی ، مدیرعامل و هیات مدیره کانون ناشنوایان از واحد ناشنوایان کتابخانه مرکزی تبریز بازدید نمودند.

مدیرعامل کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی در این بازدید ضمن تقدیر از توجه ویژه نهاد کتابخانه های استان به شهروندان ناشنوا افزود: افزایش سرانه مطالعه در جامعه ناشنوایان مهم ترین گام در راستای رشد این قشر می باشد.

رمضانی ادامه داد: همکاری های فی مابین در حوزه کتاب و کتابخوانی می تواند زمینه های ایجاد کتابخانه تخصصی ناشنوایان و نیز تولید محتواهای مناسب برای ناشنوایان را به ارمغان آورد.

عضو هیات مدیره کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی نیز در این بازدید ضمن ابراز خرسندی خواستار بهره گیری از الگو ها و استاندارد های بین المللی در این زمینه شد.

حسینی نیا تاکید کرد: هزینه در حوزه کتاب و کتابخوانی ناشنوایان درواقع سرمایه گذاری برای نسل های آتی می باشد و ثمره آن را در سالهای آینده درو خواهیم کرد.

در پایان این بازدید گزارشی از روند باز طراحی ساختمان کتابخانه مرکزی و بخش ویژه ناشنوایان توسط مدیران و کارشناسان اداره کل کتابخانه های عمومی استان ارائه شد.

نهاد کتابخانه های عمومی

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید