ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

بازدید خانم غفوری عضو شورای شهر تبریز از کانون ناشنوایان

بازدید خانم غفوری

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، ام الشهید حاج خانم غفوری عضو شورای شهر تبریز با حضور در ساختمان کانون ناشنوایان استان از این مجموعه بازدید کرد.

حکیمه غفوری عضو شورای شهر تبریز در این بازدید به لزوم توجه به اقشار آسیب پذیر بویژه شهروندان ناشنوا در برنامه ریزی و سیاست گذاری های شهری تاکید و افزود: ناشنوایان نیز همچون سایر اقشار جامعه از حقوق شهروندی برخوردارند و شهرداری بایستی زمینه های مشارکت اجتماعی و مناسب سازی های ویژه معلولین را مهیا کنیم.

وی ضمن قدردانی از مدیرعامل و هیات مدیره کانون ناشنوایان ادامه داد: کانون ناشنوایان سمبل یک سازمان مردم نهاد موفق در کشور می باشد که در تمامی ابعاد انسانی خدمات ارائه می نماید و در اصل وظایف چندین سازمان را به تنهایی انجام می دهد.

محمد رمضانی مدیرعامل کانون ناشنوایان استان نیز در این دیدار ضمن گفتگو در خصوص اهم مشکلات افراد دارای معلولیت شنوایی افزود: عدم توجه به شهروندان ناشنوا بویژه در سیاست گذاری ها و برنامه های فرهنگی مهم ترین گله مندی کانون ناشنوایان از مجموعه شهرداری تبریز است.

رمضانی ادامه داد: سالیانه بودجه های هنگفت فرهنگی،اجتماعی و ورزشی برای شهر تبریز تخصیص و تدوین می شود اما دریغ از ذره ای برنامه ویژه برای شهروندان ناشنوا، این موضوع در بلند مدت فجایع بسیاری را بدنبال خواهد داشت و فقر فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی را در اقشار دارای معلولیت علی الخصوص ناشنوایان به ثمر خواهد آورد.

جعفر محمودی نژادی رئیس هیات مدیره کانون ناشنوایان استان نیز در این دیدار ضمن تشکر از حمایت های خانم غفوری افزود: امیدواریم با تداوم حمایت های همه جانبه گام های موثری در رشد و اعتلای جامعه ناشنوایان برداشته و شاهد شکوفایی بیش از پیش کانون ناشنوایان استان باشیم.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید