ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

اردوی نهایی کشتی گیران ناشنوا در تهران / 3 کشتی گیر آذربایجان شرقی در ترکیب نهایی تیم ملی

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، 20 کشتی گیر آزاد و فرنگی ناشنوایان از امروز اردوی نهایی و متصل به اعزام خود برای حضور در اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقیاوسیه ناشنوایان در قرقیزستان ، را در کمپ تیم های ملی فدراسیون آغاز کردند.

کادرفنی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی 20 کشتی گیر اعزامی به اولین دوره مسابقات قهرمانی آسیا و اقینوسیه در بیشکک قرقیزستان را به شرح ذیل معرفی کردند .

📌کشتی آزاد : محمد حقی دره چی (آذربایجان شرقی) ، حسین نوری (اردبیل) ، محمد رسول قمرپور ، عرفان ستاری و افشین زینبی (البرز) ، محمد زارعی (کردستان) ، حسین دریکوند (لرستان) ، حمیدرضا کنعانی ، حسن مدانلو (مازندران) و محمد محمدی سروش (همدان)

📌کشتی فرنگی : مهدی صدری و بهنام زائر قراملکی (آذربایجان شرقی) ، شهاب رحیمی (آذربایجان غربی) ، رضا اسماعیلی (تهران) ، علی وطن پرست (خوزستان) ، شیرزاد مهکی ، سید صادق ابوالوفایی و علی کریمی نیا (لرستان) ، محمد مهدی خزائی (همدان) و مسلم دهقان (یزد)

در بخش کشتی آزاد علیرضا زند سرمربیگری تیم را بر عهده دارد و شهرام امید ، محمد سیاه پوش و کوروش مروت نیا (مربیان) و در کشتی فرنگی نیز علی اشکانی سرمربی تیم می باشد و به همراه محمد محبوبی و مهدی علیاری (مربیان) کشتی گیران فرنگی و آزاد ناشنوا را هدایت و همراهی می نمایند. سرپرستی تیم ملی کشتی آزاد را علیرضا رضایی بر عهده دارد.

فرنگی کاران ناشنوا 15 اسفند ماه و آزادکاران 17 اسفندماه تهران را به مقصد بیشکک قرقیزستان ترک خواهند کرد.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید