ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

آذربایجان شرقی فاتح مسابقات کشتی ناشنوایان کشور

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی ،تیم آذربایجان شرقی فاتح مسابقات کشتی فرنگی ناشنوایان قهرمانی کشور انتخابی تیم ملی شد.

این مسابقات در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان به مناسبت گرامیداشت هفته جهانی معلولین دیروز با حضور 70 ورزشکار از 11 استان خراسان رضوی، فارس، سیستان و بلوچستان، آذربایجان شرقی، لرستان، البرز، تهران، آذربایجان غربی، چهارمحال و بختیاری، خوزستان، مرکزی، همدان، اردبیل و اصفهان در مجموعه ورزشی ناشنوایان تهران برگزار شد.
در پایان این رقابت ها در رده سنی بزرگسالان، تیم آذربایجان شرقی با 157 امتیاز بر سکوی قهرمانی ایستاد و تیم های لرستان و تهران به ترتیب با امتیازهای 156 و 121 دوم و سوم شدند.
در بخش انفرادی رده جوانان این پیکارها در وزن 67 کیلوگرم محمد باقری از آذربایجان شرقی عنوان نخست را کسب کرد و در رده سنی بزرگسالان مهدی صدری، مهدی بخشی، علی کریمی، اصغر کریمی و بهنام زایرقراملکی در اوزان مختلف اول شدند و اصغر خوش زمان دیگر کشتی گیر استان در رده دوم قرار گرفت

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید