ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

کمیته فنی سامانه جامع ناشنوایان و وب سایت کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی برگزار شد

داده تجارت

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، جلسه کمیته فنی سامانه جامع ناشنوایان و وب سایت کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل و همکاران فنی شرکت داده تجارت و مدیرعامل کانون ناشنوایان استان برگزار شد.

در این نشست پیرامون امکانات طراحی شده در سامانه جامع ناشنوایان و بررسی نواقصات آن بحث و همفکری شد.

سامانه جامع ناشنوایان و سایت کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی جزو پروژه های پر اهمیت کانون ناشنوایان در سالجاری است که با محوریت انتقال خدمات در بستر الکترونیک و بهره گیری از تکنولوژی های روز دنیا عملیاتی شده است.

مدیرعامل کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی در این نشست با اشاره به اهمیت این پروژه گفت: لازمه ارائه خدمات به مخاطبین ناشنوا بروز بودن اطلاعات آماری و برنامه ریزی مبتنی بر آمار و داده های دقیق می باشد.

محمد رمضانی افزود: تکریم ارباب رجوع و تسهیل در ارائه خدمات اولویت اول هیات مدیره و همکاران کانون ناشنوایان می باشد که این سامانه بدین منظور طراحی و عملیاتی شده است.

مدیرعامل شرکت داده تجارت نیز در این نشست با تاکید بر لزوم طراحی سیستم مدیریت خدمات مبتنی بر نیاز های کاربران گفت: تیم فنی و طراحی سعی داشته بستری مبتنی بر نیازهای کانون ناشنوایان و مخاطبین ناشنوا را با کارکردی ساده برای مخاطبین ایجاد نماید.

رسول نامور افزود: کانون ناشنوایان برای ما فراتر از یک مشتری عادی است ، شرکت داده تجارت بعنوان یک بنگاه تخصصی فنی و اقتصادی خود را ملزم به مسئولیت های اجتماعی دانسته و دانش فنی خود را در پیشبرد هر چه بهتر کانون ناشنوایان بکار خواهد برد.

لازم بذکر است وب سایت کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی به نشانی اینترنتی www.irandeaf.com به دو زبان فارسی و انگلیسی فعال می باشد.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید