ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

کشتی آزاد با 9 مدال رنگارنگ به کار خود خاتمه داد

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، تیم ملی کشتی آزاد ناشنوایان ایران با کسب 9 مدال رنگارنگ و عنوان نایب قهرمانی به کار خود در مسابقات قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2023 در بیشکک قرقیزستان پایان داد‌.

در روز پایانی مسابقات ناشنوایان قهرمانی آسیا و اقیانوسیه 2023 در  بیشکک قرقیزستان تیم ملی کشتی آزاد ایران با کسب 2 مدال طلا، 3 نقره و 4 برنز به کار خود پایان داد.
 ملی‌پوشان آزادکار که در روز نخست 2 مدال نقره و 2 مدال برنز کسب کرده بودند، امروز (شنبه) نیز در 5 وزن دوم موفق به کسب 2 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز شدند.
تیم ملی کشتی آزاد ایران در جدول مدال‌ها بعد از قزاقستان به عنوان دوم تیمی رسید و میزبان سوم شد.
برای ایران در روز دوم؛ حسین نوری و عرفان ستاری (طلا) افشین زینبی (نقره) و محمد زارعی و محمدرسول قمرپور (برنز) مدال‌آوری کردند.
نتایج کامل ملی‌پوشان 5 وزن دوم کشتی آزاد ایران به شرح زیر است:
🥈61 کیلوگرم؛ افشین زینبی مقابل حریف قزاقستانی شکست خورد و به مدال نقره بسنده کرد.
🥉70 کیلوگرم؛ محمد زارعی در کشتی نخست خود مقابل حریف مغولستانی شکست خورد. وی در ادامه با حریفی از قزاقستان سرشاخ شد و باخت تا به مدال برنز قناعت کند.
🥇79 کیلوگرم؛ حسین نوری کشتی اول خود را از نماینده کشور میزبان (قرقیزستان) برد. وی در گام بعدی حریف قراقستانی را نیز با قدرت پشت سر گذاشت و به مدال طلا رسید.
🥇92 کیلوگرم؛ عرفان ستاری با ضربه فنی حریف قزاقستانی به مدال طلا رسید.
🥉125 کیلوگرم؛ محمدرسول قمرپور در گام نخست مقابل آزادکار قزاقستانی شکست خورد. وی در ادامه مقابل حریف قرقیزستانی نیز شکست خورد و برنزی شد.
دکتر پرگر رئیس کنفدراسیون ورزش های ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه،  دکتر فراهانی نایب رئیس آقایان فدراسیون و علیرضا رضایی رئیس انجمن کشتی ناشنوایان در مراسم اهدای مدال حضور داشتند.
در پایان رقابت‌های روز دوم کشتی آزاد، مسابقات قهرمانی ناشنوایان آسیا و اقیانوسیه که از دهم اسفند آغاز شده بود نیز به نقطه آخر اولین دوره خود رسید.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید