ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

نشست شهردار تبریز با منتخبان سازمان های مردم نهاد برگزار شد

نشست شهردار تبریز با سازمان های مردم نهاد

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، در این نشست که به مناسبت ۲۲ مرداد، روز ملی تشکل‌ها و مشارکت اجتماعی و با شعار «مشارکت اجتماعی، کوتاه ترین مسیر توسعه» برگزار شد، از منتخبان سازمان‌های مردم نهاد تجلیل شد.

در این مراسم شهردار تبریز با بیان اینکه نگاه جدید مدیریت شهری در بحث‌های فرهنگی و اجتماعی، بسیار پررنگ است، گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز تلاش می‌کند که با اقشار مختلف جامعه در ارتباط باشد.

وی افزود: در چهار ماه اخیر، یکی از موضوعات راهبردی که با اعضای محترم شورای اسلامی شهر به اشتراک گذاشته ایم، حذف مدیریت و نگاه از بالا است. متأسفانه مدیریت از کف جامعه نبوده است و در این راستا کلی گویی شده است.

یعقوب هوشیار با اشاره به اینکه در حوزه معلولین برنامه های ویژه ای داریم گفت: جلساتی را با تشکلهای ناشنوایان و نابینایان در راستای تحقق حقوق شهروندی افراد دارای معلولیت برگزار کرده ایم که خروجی این نشست ها در تصمیمات مدیریت شهری و سیاست گذاری های شهری لحاظ می گردد.

نشست شهردار با سازمان های مردم نهاد

جهت مشاهده عکس های این نشست روی لینک کلیک کنید.

در این مراسم محمدحسین حسن‌زاده مدیرکل سلامت و امور اجتماعی شهرداری تبریز گفت: در تبریز بیش از سیصد سازمان مردم نهاد فعال و دارای مجوز داریم که از فرمانداری، اداره‌کل ورزش و جوانان و بهزیستی مجوز فعالیت دریافت کرده‌اند.

وی ادامه داد: هر چقدر اهمیت شهرها در اقتصاد بیشتر می‌شود، رابطه آنها با پیرامون نیز افزایش می‌یابد و در این راستا بعضی از شهرها، برنامه های استراتژیک تدوین می‌کنند.حسن‌زاده عنوان کرد: با توجه به اینکه تبریز به شهر مراکز خیریه معروف است، شهرداری تبریز نیز در راه تعامل با نیروهای اجتماعی و سازمان‌های مردم نهاد، مسیر جدیدی را طی می‌کند.

لازم بذکر است یکی از نقاط عطف این نشست حضور مترجم زبان اشاره در راستای ارج نهادن به مدیران سازمان های مردم نهاد ناشنوایان بود.

 

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید