ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

مراسم تاسوعای حسینی ناشنوایان برگزار شد

عزاداری امام حسین

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، مسئول هیات عزاداران ناشنوای کانون ناشنوایان استان گفت: آیین عزاداری شهادت حضرت سیدالشهدا (ع) و یاران باوفای ایشان همزمان با سراسر کشور و با حضور گسترده ناشنوایان در دهه محرم برگزار شد.

وی ادامه داد: در این آئیین که با حضور بیش از 400 نفر از ناشنوایان و خانواده های محترم برگزار گردید بر اهمیت و جایگاه حرکت امام حسین (ع) و یارانش در واقعه کربلا و شخصیت والای آنان و لزوم الگوگیری از معنویات و اخلاق امام حسین (ع) و یارانش در زندگی امروزی تاکید شد.

جهت مشاهده تصاویر این خبر روی لینک کلیک کنید.

مهرداد شهامت با اشاره به مشکلات ارتباطی ناشنوایان و عدم بهره گیری شهروندان دارای معلولیت شنوائی از دیگر مراسمات دینی و مذهبی به دلیل مشکلات شنوائی افزود: کانون ناشنوایان با بستر سازی های لازم و با حضور مترجم زبان اشاره و روحانیون و مبلغین دینی مسلط به زبان اشاره ناشنوایان سعی در رفع خلا آموزش های دینی و مذهبی در جامعه ناشنوایان دارد.

لازم بذکر است در این مراسم ، مادحان اهل بیت عصمت و طهارت (ع) به ذکر مصیبت شهدای کربلا پرداختند و ناشنوایان عزیز با اثبات عشق و ارادت خود به شخصیت والای آقا ابا عبدالله الحسین (ع)، به خاندان عصمت و طهارت ابراز ارادت کرده و در غم سردار نامدار نهضت امر به معروف و نهی از منکر، سینه‌زنی کردند.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید