ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

حضور دانش‌آموزان ناشنوا و کم‌شنوا در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس‌سره) مشهد

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی و به نقل از اداره کل کتابخانه‌های عمومی خراسان رضوی، برنامه‌های متنوع فرهنگی با محوریت جشنواره کتابخوانی رضوی با حضور جمعی از دانش‌آموزان ناشنوا و کم‌شنوا مدرسه سوم شعبان(4) در کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس‌سره) مشهد برگزار شد.

ساناز رهنما، کتابدار بخش ناشنوایان کتابخانه مرکزی امام خمینی(قدس‌سره) مشهد گفت: یکی از عوامل مهم در رشد مهارتهای نوشتاری و کلامی در افراد کم شنوا و ناشنوا حضور در مراکز اجتماعی و فرهنگی به ویژه کتابخانه‌ها است.

وی با اشاره به برگزاری تور کتابخانه گردی در این برنامه، افزود: دانش آموزان از بخشهای مختلف کتابخانه اعم از بخش کودک، ناشنوایان، نابینایان، مخزن کتاب و … بازدید کردند و از نزدیک با نحوه ارائه خدمات کتابخانه‌ای آشنا شدند.

همچنین در این برنامه منابع جشنواره کتابخوانی رضوی معرفی و توضیحاتی در خصوص نحوه شرکت در مسابقه ارائه شد. قصه گویی از کتاب «نادانی دشمن ماست» اثر سیدمحمد مهاجرانی به زبان اشاره و مسابقه نقاشی از دیگر برنامه های اجرا شده در این برنامه بود.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید