ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 الی 13:30 

ارائه خدمات شنبه تا پنجشنبه 7:30 تا 14:30

تلاش جمعی هیات امنای کانون برای اعتلای جامعه ناشنوایان

هیات امنای کانون

به گزارش امور ارتباطات و روابط عمومی کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی، جلسه هیات امنای کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی با حضور مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کانون برگزار شد.

در این نشست که به منظور هم اندیشی در راستای برنامه های پیش روی کانون در سال جاری برگزار شد ، نقاط ضعف و قوت برنامه های پیشین نیز به نقد و بررسی انجامید.

هیات امنای کانون

جهت مشاهده تصاویر این نشست روی لینک کلیک کنید.

مدیرعامل کانون ناشنوایان آذربایجان شرقی در این نشست با تاکید بر جایگاه مهم هیات امنای کانون گفت: هیات امنای کانون نقش ویژه ای در راستای اعتلای جامعه ناشنوایان استان داشته اند و آنچه امروز شاهد فعالیت های گسترده کانون ناشنوایان در حوزه های فرهنگی،اجتماعی،ورزشی،مددکاری و… هستیم خروجی تلاش های شبانه روزی همکاران ما در هیات امنا و هیات مدیره کانون هست.

محمد رمضانی افزود: منابع انسانی هر تشکیلاتی سرمایه ای گرانبها و ارزشمند محسوب می شود ، ما نیز بایستی در راستای ماموریت های سازمانی علیرغم تلاش های بی وقفه از تخصص و دیدگاه های همه جانبه بهره گیری کنیم.

وی در پایان از زحمات آقای محمودی نژادی رئیس هیات مدیره کانون و سایر اعضای هیات مدیره قدردانی نمود.

اشتراک گذاری

کاربر گرامی اگر از محتوا موجود در این صفحه خوشتان آمده است می توانید توسط دکمه های زیر آن را با دوستان خود در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید

اشتراک گذاری در facebook
فیسبوک
اشتراک گذاری در twitter
توئیتر
اشتراک گذاری در linkedin
لینکداین
اشتراک گذاری در whatsapp
واتساپ
اشتراک گذاری در telegram
تلگرام

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کمک احتیاج دارید ؟ با ما در ارتباط باشید